2014. június 9., hétfő

Nadrágtáska, avagy két államvizsgatétel közt az élet...

Különleges pillanathoz érkeztünk, ugyanis ez lesz az első bejegyzésem a frissen (tehát  két hete) androidizált (tehát Android rendszer fut rajta) netbook-omon (tehát egy négy éve elavult kis asztallábtámaszon, ami új életre kelt)! Szokásos skizofrén érzetét kelti jelen pillanatban is, ugyanis azt hiszi magáról olykor, hogy tablet, olykor, hogy okostelefon. Marha nagy mázli, hogy csak három alkalmazás döntött úgy, hogy marad balra döntve hosszúkás; a böngészőm széltében nyúlik, így akadálymentes a blogolás.

Én teszek a környezetemért, példának okáért nem dobtam ki ezt a két-éve-lejárt-a-garanciája gépet, hanem kedves szakértő kedvesem, Dewsy közreműködésével új életet leheltünk bele, megmentve hulladéknak titulálásától. 

Ugyanígy jártam el a mai nap folyamán egyik legkedvesebb farmernadrágommal.

(Androidot tettél rá? HAHAHAHAHAHA! Nem.) (Bár még az is megeshet.)

Sok a szóból, lássuk a képeket:







Nos, úgy döntöttem, átvarrom táskának.


Feladatot is adtam magamnak: minél kevesebb vágás és átalakítás!













Végül is csak az ülepnél kellett (az ívek miatt) bemetszést ejtenem, de a műtétet végül mindenki túlélte. A pántot a lehető legtartósabb módszerrel rögízetettem, ugyanis nem vágtam le, hanem kifordítva kihúztam, majd órák hosszat egyengettem, s végül így sem lett tökéletes. A tetején mindkét oldalnál odavarrtam, s reménykedem benne, hogy kibírja így a terhelést. 
A pánttá alakítás sem egy ördöngősség, négyrét hajtva, összevarrva kapjuk ezt a vastag, cső formát. A két hajdani nadrágszárat gumival kapcsoltam egybe, melyeket meglepő módon szintén összevarrtam. 

A4-es méretű dolgok röhögve elférnek benne. Igen, az államvizsgatételekre céloztam első körben. 

Bevállalósak szoknyának is használhatják. Majdnem olyan, mint a nadrágszoknya. Csak ez táska. Nadrágtáska. Hm.



Ha bárki úgy érzi, nehéz megválnia hőn szeretett nadrágjától, szívesen készítek belőle ehhez hasonló táskát, de az lenne a legjobb, ha ti magatok állnátok neki! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése