2014. március 8., szombat

Huhogni ér!

Első körben minden kedves női nemű, illetőleg Zoltán nevű egyednek kívánok kellemes délutánt. Akire egyik sem igaz, annak is teljen eredményesen, akire pedig mindkettő igaz, nos… érezze jól magát a bőrében! J

Azt nem mondom, hogy napi szinten, de hivatalosan is VISSZATÉREK! Érdekes volt újra elolvasni az augusztusi bejegyzést arról, hogy mennyire nem akarok alkotni. Mindezen a hónapok forgattak-formáltak-változtattak-kóstolgattak, mígnem február közepén elkezdődött a tíz hetes általános iskolai gyakorlat, melynek során egy nagyon kedves első osztályt ismerhettem meg. S ha eddig nem tudtam, vagy elfelejtettem volna, kinek-minek, kiért-miért érdemes alkotni, a gyerekek visszapöccintettek engem a régi kerékvágásba!

Tegnap ürügyet kerestem arra, hogy ne kelljen szakdolgozatot írnom, úgyhogy varrtam egy zoknibaglyot. Nagypapám szerint kiscsirke, ami azért zseniális ötlet, mert így le van tudva a húsvéti dekoráció. Na de azért ne sértegessük újdonsült haveromat!

Az ötletet itt találtam:



A szilikon granulátumot - ha nem tart a szép magyar háziasszony a konyhájában - lazán helyettesíthetjük rizzsel; a minőség nem változik:


Itt azért előre jelzem, hogy a rizsnek van olyan tulajdonsága, hogy szanaszét szóródik. Ezen a ponton elgondolkoztam azon, hogy talán nem a számítógépasztalnál kellene nekiállnom ehhez. A többi már szinte gyerekjáték. Töltő flíz helyett is nyugodtan használhatunk maradék anyagokat.

A szemöldök megvarrásának szkeptikusan indultam, de aztán jól sikerült:


S a végeredmény egy boldog bagoly família:


A piros-kék baglyocska elkészítési módját egy előző bejegyzésemben találhatjátok:

http://kerativhobbi.blogspot.hu/2013/07/cse-em.html

Nos, hamarosan még több ötlettel térek vissza, addig is jó varrogatást! Ha netán mégsem szeretnétek zokniállatkákat készíteni, színes, mintás lukas zoknikat szívesen elfogadok (illetőleg azért egy előválogatást engedjetek meg ebben az esetben :D )

Viszont, ha kedvet kaptatok, tudom ajánlani egy még régebbi bejegyzésemet:


Jó hétvégét, élvezzétek ki a napsütést! Ha pedig beborul, irány a kreatív műhely! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése