2013. július 7., vasárnap

Csé eM

Közismertebb nevén DIY (Do It Yourself - Csináld Magad), de azért használjuk csak gyönyörű nyelvünket, hiszen (szinte) mindenre van saját szavunk. Bár én inkább használnám és népszerűsíteném az Alkoss Újat kifejezést. Meg is alapítom az AÚ klubot.

Különben is, ma megvágtam az ujjamat (aúúúúú) alkotás közben. (Akkor viszont több értelme lenne az Alkoss Ujjat klubnak, de ez a szóviccáradat kezd kicsit erőltetett lenni.)




                 

  Tanulság: 


   Ne vágj 
                kenyérvágókéssel                
 hungarocellt!








Mostanában gyakran látok sok képből összerakott elkészítési módokat, leginkább a Színes Ötletek jóvoltából, gondoltam, elkészítek párat, hogy bebizonyítsam: MEGVALÓSÍTHATÓAK!


Üveggolyó mécses


   Lássuk, mi lett belőle mini DVD-vel: 




Nem szégyellem elmesélni, hogy kétszer is szétesett, egyszer készítés közben, egyszer pedig napok múltán. nagyon erős pillanatragasztót ajánlok az összes érintkezési pontra. Én dekorragasztóval is átmentem rajta háromszor, lehet, nem kellett volna, de most már stabilnak tűnik a rendszer. A végeredmény páratlan: 




Varrott dagadt baglyok


Ezt is kipróbáltam. A méretek nem stimmelnek, túl aprócska lesz tőle a bagoly, az enyém nagyon amorf lett. De vettem hozzájuk hasonló anyagokat (lilát és zöldet), úgyhogy varrok majd egy famíliát szépen, igényesen, lehet rá jelentkezni, ha valaki örökbe fogadna egyet. Ő a prototípus, hulladék anyagokból: 


(Azért tudok én szebben is varrni, nyugi!)


PET-palack csodák, ültetőcserép


Mozaikszerű szalvétaragasztás, előtte aranyfényű akrillal átmentem rajta. Még nincs teljesen kész és nem is tetszik, az alja meg lukas maradt. Lényeg a lényeg: elkészíthető ez is:  




És végül a nagy szenzációóóóóóó! Dobpergést kérek: 


PET-palack szütyő


Lázas munkám gyümölcse, kemény másfél órát szórakoztam vele, 


nagy ÁRAT fizettem érte (meg nagy KALAPÁCSOT is, hahahahaha.),

de elkészült! A tulajdonosa nagyon örült neki, ezúton is köszönöm a fényképeket, Dewsy! :)




Köszönöm, hogy velem tartottatok! Legközelebb kiderül, mi készül a hungarocellből, bár most egy darabig nem szeretnék kenyérvágókést látni a közelemben. Addig is a CSM és az AÚ nevében kívánok mindenkinek kellemes nyarat és jó alkotást!

Kera


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése