2012. február 14., kedd

Páva - Első tűnemez kísérletem

Ez is eljött végre, a várva várt alkalom! Hogy mi az a nemez, azt régóta tudom, de hogy mi az a tűnemez? Elképzelni sem tudtam eddig. Aztán karácsonyra megvásároltam ezt a könyvet:




...és hirtelen megvilágosodtam! :)
Jó szokásomhoz híven gyorsan átlapoztam a képeket, néhány leírásba belelestem, majd gyorsan tudomására hoztam néhány kedves ismerősömnek, hogy milyen irányban keresgéljenek karácsonyi ajándékot. :D

Kaptam tűket (500 forint egy darab o.O ), és kaptam sok szép, színes gyapjút. Filcem az eleve volt, hát hogy a csudába ne lett volna... legalább annyira alap egy háztartásban, mint a gyöngy, ragasztó, olló, papírvágókés-készlet, legófejek, színes papírcafatok, kipattintott billentyűzetdarabok... igen. 

Amikor minden hozzávalót összegyűjtöttem, kotortam egy akkora üres felületet az asztalomon, mint amekkora egy palacsintasütő tepsi, a könyvet letettem a padlóra, hátha nem volt elég egyszer átolvasni, az eszközöket egymás mellé rendezgettem nagyság szerint, és csak ültem. Ültem, és ültem. Az ihlet nem jött. Belenéztem a könyvbe. "Hát csak nem fogok olyasmit megcsinálni, amit valaki már előtte megcsinált!" - gondoltam magamban. 

De mégis így tettem. Kinéztem egy csepp formát (unalmas...), és egy kis filc anyagra rászurkáltam, mint kontúr. Ez eltartott egy kis ideig, de mosollyal az arcomon konstatáltam, hogy működik a dolog! Tudok tűnemezelni!

Aztán in medias res fogtam egy kis adag lila gyapjút és elkezdtem kiélni rajta szadista hajlamaimat. Néhány szurka után így nézett ki:


Mi legyen belőle? Dinoszaurusz?

Neeeeem... :) Valami sokkal izgalmasabb jutott eszembe! A következő képsor mindent elárul.


Kommentek nélkül





És megszületett Páva, a páva
(upsz, mégis kommentáltam)



Teste tűnemezelt gyapjú, farktolla filcre tűnemezelt motívumok sokasága, néhány tollvonás, gyöngy és flitter társaságában, fejdísze filc és gyöngy, lábát zöld drót alkotja.

Egy biztos: megállapítható, hogy madár anatómiából egyáltalán nem vagyok jó... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése