2011. szeptember 6., kedd

Gombolataim

-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-.,-

Unalmas a nadrágod? Egy ócska, fekete-fehér filmben képzeled magad? Senki sem figyel rád? Akkor ez a poszt neked szól!

Varázsold át natúr színű ruhadarabjaidat színpompássá, figyelemfelkeltővé! Nem kell hozzá semmi más, csak az ósdi, unalmas nadrágod, néhány (hazudtam: rengeteg) színes gomb, cérna, és egy varrótű! Az egész munka nem tart egy-két óránál tovább. Véletlenszerűen, esetleg szivárvány színekben, különböző alakzatokat formálva varrd fel a gombokat a nadrágra. Figyelj, hogy szorosan, és a végén legalább két csomóval rögzítsd a gombokat! Vigyázz a zsebeknél, nehogy véletlenül összevarrd! 

Én a szivárvány összes színét választottam, ahogy kígyószerűen végigtekeredik a gombok vonala a lábaimon. Nagyon fontos odafigyelni, hogy hátul hova kerülnek a gombok, hiszen ülni is szoktunk a nadrágban, és az igen kínos, ha emiatt beakadunk valahova. Az én nadrágomnál egy kicsit kényelmetlen, hogy a térdhajlatomba került az ív vége, de ez csak akkor zavar, ha keresztbe teszem a lábam. 

Az eddig könnyű vászonnadrág most kapott egy kicsi súlyt, de elenyésző. 

Így fest az enyém (illetve nincs keze, amivel festhetne, hát nooooormális???) :

A gombokon kívül még régebben hímeztem a nadrágra egy tevekaravánt a jobb bokám főlé, valamint a zsebek oldalaira  gyöngyfüzért erősítettem. Egy biztos: ilyen nadrágja senki másnak nincs és nem is lesz! :)


És hogy még mi mindenre jó egy gomb? 

Például, hogy a kedvenc pólónkon lévő kimoshatatlan csokifagyi foltokat eltakarja!



Jó gombolódást kívánok!
Kerakter

3 megjegyzés:

  1. Ááááá ez jó! Akkor pl. egy vékonyabb anyagú vászoncipőre, vagy pólóra is lehetne csinálni. :D

    VálaszTörlés
  2. ez így van :) először tornacipőre akartam, de azok hamar szétmennek, és akkor feleslegesen dolgoztam volna vele. márkásra meg nincs szívem varrni :)

    VálaszTörlés