2011. január 20., csütörtök

A nyaKÉK

Mindig ámulva figyeltem, milyen szép dolgokat lehet készíteni egy egyszerű filc darabból, csillogó flitterekből és gyöngyökből. Hogy pontosan mi ennek a technikának a neve, nem tudom; de azt tudom, hogy a variáció itt is végtelen, nincsenek sémák, nincsenek szabályok.
A mintámnak az alapját a középen csillámló három kék rombusz adta. Szabályos oldalaiból kiindulva két oldalt szimmetrikus alakzatban fűztem fel a gyöngysorokat. Ahol rések keletkeztek, más színű gyöngyökkel és flitterekkel tüntettem el azokat.
Plusz érdekességként (és hogy megtörjem a szimmetriát) egy kis kék szitakötőt varrtam a gyöngykavalkádra.

Első próbálkozásnak úgy érzem, egész jó lett. Akárhogy próbálkoztam, azért elég sok hézag maradt az elemek között. Esetleg ha valaki tudja, hogy mi ennek a technikának a neve, és leírást, trükköket is tud hozzá, szívesen venném, ha megosztaná velem!

Köszönöm a figyelmet! 


Kera

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése