2011. január 18., kedd

Kezdetnek egy kis modern színjáték...


Én gyűjtögető típus vagyok. Ami más szemében szemét, azt én félreteszem, "majd csak jó lesz valamire!" Így alakult, hogy a rossz CD és DVD lemezek a polcomon tornyosulnak.



Persze más előzménye is van a történetnek. Amikor a szoba ablakán szépen besüt a nap, és egyszer csak megjelenik egy kis szivárvány a plafonon, mindenki elkezdi keresni a forrását; ami nem más, mint egy lemez.




Az jutott az eszembe, hogy két DVD-nek a lapját összeragasztom, hogy az
írott felülete legyen látható mindkét
oldalon (ami egyébként szép lila :) ). Közéjük egy hosszú damilhurkot tettem, amin fel lehet lógatni a megfelelő helyre.
Unalmas... ilyet bárki csinálhat... ezt gondoltam. Úgyhogy fogtam egy harmadik DVD-t és óvatosan darabokra törtem. Hogy milyen eszközzel, arra már nem emlékszem, de nem csinálnám még egyszer! :D Aztán a darabokat (a karakteresebbeket) felragasztottam a csillogó, írott felületekre.

Az eredmény pompás lett!
(azóta mindig megijedek, hogy mi villog, mert állandóan pörög a légmozgás miatt, és erősen visszaveri a fényt)
Készítettem róla vakus képeket is, csak a szivárvány élmény miatt, egyébként tudom, hogy nem egészséges a fényképezőgépre nézve.

Ha kedvet kaptatok hasonló fényjáték elkészítéséhez, nem kell hozzá más, mint:

- rossz CD vagy DVD lemezek
- valami, amivel darabokra törheted
- hobbiragasztó
- damil
- esetleg csillámos kontúrragasztó (valamelyik nem marad rajta, úgyhogy érdemes jobb minőségűt venni, amiben több a folyékony ragasztó)

Jó munkát!

Kera



1 megjegyzés: